Profesorul de gimnastica face inventarul corzilor,panglicilor si mingilor pe care le are in dotare scoala.Stiind ca 114 nu sunt panglici,121 nu sunt corzi,iar 83 nu sunt ming,afla cate obiecte de fiecare fel vor fi folosite de gimnastii scolii.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-07T14:27:30+02:00
Fie a numărul de panglici, b numărul de corzi și c numărul de mingi. Știi că b+c=114, a+c=121, a+b=83. Dacă aduni toate astea, obții că 2a+2b+2c=318, adică a+b+c=159, atâtea obiecte sunt în total. Dacă afli a=159-114=45 panglici, b=159-121=38 corzi și c=159-83=76 mingi, ai rezolvat problema.
16 4 16
2014-02-07T16:11:52+02:00