Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T13:54:41+03:00
Fie x aceasta suma ;

Avem x-  \frac{35}{100} *x- \frac25}{100} *x=48⇒x- \frac{7x}{20} - \frac{x}{4} =48⇒(amplificam de asa fel incat sa scapam de numitor )⇒20x-7x-5x=48*20⇒8x=48*20⇒x \frac{48*20}{8} ⇒x= \frac{48*5}{2} ⇒x=24*5 (am simplificat )⇒x=120 
placerea este de partea mea ;)
thx for best answer ;)
2014-06-17T14:06:00+03:00
Notezi cu x = suma initiala ;
I =  \frac{35x}{100}  ( simplifici prin 5 si vine  \frac{7x}{20}
Calculam restul : x -  \frac{7x}{20} ( aducem la acelasi numitor ; numitor comun este 20 , prima fractie o amplificam cu 20 si vine -->( 20x - 7x ) : 20 =  \frac{13x}{20}  - Acesta e restul.

2 3 2