Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T12:32:50+03:00
X- procentul cu care trebuie micsorat

40-40x/100=32. Amplif cu 100 ca sa avem acelasi numitor
4000-40x=3200
4000-3200=40x
800=40x
x=800/40
x=80/4
x=20
2 5 2
2014-06-17T12:33:34+03:00
Faci cu regula de 3 simpla . 
Daca  40lei......................................100%
           32 lei ................................... x 

x=32*100  = 3200/40 = 80%
       40

Iar din cei 100% scazi 80% si iti da 20% . 
 100 % - 80 % = 20% 
Si faci si verificare daca este nevoie .
40 * 20% = 8 
40-8=32


faci cu regula de 3 simpla si iti da 32
iti da 20 %, da lasa de la mine
ce-ai vazut tu cu 32 era verificarea