Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T10:04:24+03:00
Eminescu a fost un mare scriitor imi pare rau ca nu mai traieste

Eminescu este poate cel mai de pret dar pe care ni l-a dat vreodata literatura romaneasca, o adevarata minune care nu dureaza "trei zile" precum se spune despre orice minune, ci va dura vesnic, va ramane mereu vie in sufletele noastre.
2014-06-17T10:46:12+03:00
Cel mai mare scriitor al literaturii romane care a scris cele mai frumoase poezii

Eminescu este poate cel mai de pret dar pe care ni l-a dat vreodata literatura romaneasca, o adevarata minune care nu dureaza "trei zile" precum se spune despre orice minune, ci va dura vesnic, va ramane mereu vie in sufletele noastre.