Răspunsuri

2014-06-17T09:30:24+03:00
Eu merg cu tine  sa ne plimbam prin parc
 cu tine- complemente indirect in acuzativ

i-am dat Mariei o carte noua
Mariei-complement indirect in dativ
sa fie propoziti diferite
scuze nu am fost prea clara
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T09:34:11+03:00

Maria in viitor se va stradui sa invete bine ( c.c.t)
La magazin am intalnit-o  pe Maria. ( c.c.l)
Maria face in modul ei lucrarea. ( c.c.m)
Si cu tine schimbi  numele si timpul 
1 5 1