Răspunsuri

2014-06-17T09:19:29+03:00
Mihai Eminescu a scris Luceafarul  -subiect

i-a dat portretului lui Mihai Eminescu o noua infatisare  -complement direct in dativ

am vorbit la ora de romana despre Mihai Eminescu -complement indirect
Am invatat ca complementul direct sta numai in acuzativ
am facut o cacofonie
nu, complementul direct o sa-l gasesti si in cazul dativ, crede-ma am repetat chestia asta pentru examen chiar ieri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T09:22:02+03:00
Mihai Eminescu,  a fost cel mai bun poet . Subiect 
Mihai Eminescu,  a ramas in sufletele noastre.  Atribut apozitional 
Sper sa fie corect. 
3 3 3