Premiul intai la concursul Gazetei matematice valoreaza 450 de lei. Daca Alexandra a luat premiul intai si 1 euro valoreaza 3,6 lei , atunci,Alexandra cat a primit? Va rog sa-mi explicati sa inteleg!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T09:12:03+03:00
Aplici regula de trei simpla
1∈...............3.6 lei
x∈................450 lei------------------>x=450/3.6=125∈
3 3 3
2014-06-17T09:12:06+03:00