Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T07:37:49+03:00
Unsprezece-numeral cardinal compus
Doar atat trebuie sa scriu ?
daca imi spui toata propozitia pot afla si cazul cu functia sintactica
Eliza a aruncat repede cele unsprezece camasi verzi peste lebede si imediat ele s-au preschimbat in printi frumosi
functie sintactica complement direct,caz acuzativ
  • Utilizator Brainly
2014-06-17T08:10:01+03:00
feminin/masculin/neutru. Numeral ( care arata un numar ) ordinal ( care arata ordinea unor obiecte/lucruri ) Pentru a vedea genul faci in gand exercitiul acesta: pentru genul feminin o fata-doua fete, Pentru genul masculin : un baiat-doi baieti, Pentru genul neutru : un tablou-doua tablouri