Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T22:04:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prietenie,ura,dragoste,tristete,simpatie,ignoranta,fericire,egoism ( sper sa te ajute ) 
2014-06-16T22:16:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prietenie,dragoste,fericire,tristete,suparare,ura,egoism