Identificati complementele din urmatorul text si spuneti cazul: Copii se bucura de apropierea vacantei. Parintii le-au promis ca vor discuta saptamana viitoare despre programul din concediu. Ei le-au scris bunicilor si le-au spus ca ii vor vizita. Noua ne-a marturisit ca ar vrea sa mearga si in Delta Dunarii.

2

Răspunsuri

2014-06-16T21:59:10+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T21:59:22+03:00
De apropierea = CD , caz AC 
le- = Ci , caz D
săptămâna = CCT , caz AC 
despre programul = Ci , caz AC 
le- = Ci , caz D 
îi = CD  , caz AC 
nouă , ne- = CI , caz D 
în Delat Dunării = CCL , caz AC 

2 5 2