Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T21:10:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
"pe" este prepozitie si se analizeaza impreuna cu substantivul "florile"
1 5 1
2014-06-16T21:11:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pe = prepoziţie , care nu are niciodată funcţie sintactică ..