Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T21:17:19+03:00
Duci inaltimea SO. Uite-te in imagine :
Apoi prin teorema lui Pitagora in triunghiul ASO cu O = 90 grade
AO²+OS²=AS²
AO=√AS²-OS²
Si afli AO
In triunghiul ABC echilateral afli inaltimea CM = l²√3/2 (afli tu)
Apoi afli CO care e 2/3 din inaltimea triunghiului  (CM)
Apoi in triunghiul SOC prin TP afli SC = SA = SB. Si faci cum ti-am spus mai sus> ;)
AO = AB / radical din 3
Mersi :*
ti-am spus mai sus
Posteaza inca o data enuntul problemei cu toate datele inclusiv cerintele apoi vino aici si scrie un mesaj cu lincul unde ai postat si ti-o rezolv complet. In acest moment a iesit o brambureala. Ia-o de la iceput dar integral.
eu zic ca am facut- o destul de buna...
2014-06-16T21:18:49+03:00
Aplici teorema lui Pitagora in triunghiul format din:
Apotema triunghiului de la baza piramidei
Apotrma piramidei (Inaltimea unei fete laterale)
Inaltimea piramidei, care este perpendiculara pe apotema bazei.

Va trebui mai intai sa calculezi cele 2 apoteme

Succes !
AO = AB / √3  =  AB√3/3