Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T21:04:23+03:00
Pai daca nu sunt respectate se poate aduce la conflict , cearta , neintelegere etc.. Si e bine sa respectam regulile ca jocul sa fie cum trebuie . 
Succes !
2014-06-16T21:05:19+03:00
Dacă regulile nu sunt respectate , esenţialul / rostul  jocului se va pierde , iar câştigătorul nu se va bucura într-adevăr aşa cum ar trebui să o facă ...
3 3 3
2014-06-16T21:05:23+03:00
Dacă regulile nu sunt respectate , esenţialul / rostul  jocului se va pierde , iar câştigătorul nu se va bucura într-adevăr aşa cum ar trebui să o facă ...
1 2 1