Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T20:53:41+03:00
Ma=(x+y):2
x=1/4 * y
82=5y/4
y=65,6 =>x=16,4
90=16,4+m+65,6
m=8
primul numar trb marit cu 8
1 5 1
2014-06-16T20:54:18+03:00
Daca media egala cu 41, atunci suma e egala cu 41ori2= 82
a=1/4b rezulta ca b=4a
a+b=82, a+4a=82, 5a=82, a=82:5, a=16,4
b=4a, b=4ori16,4, b=65,6
daca media aritmetica ar trebui sa fie 45, atunci suma ar fi 45ori2=90. daca b=b, atunci a ar trebui sa fie 90-65,4 adica 24,6, deci a ar trebui sa fie marit cu 24,6-16,4=8,2