Transcrie o metafora, un epitet si o comparatie din fragmentul urmator:

Iarnă. Noapte lucie pe o lume ca din poveşti: copaci de zahăr, câmp de cristal, iaz de oglindă. Şi-n cuprinsul larg, uriaşul policandru al cerului îşi aprinde, una câte una, luminile, ca într-o nemăsurată sală de dans. Vieţuitoarele pustietăţii sunt îmbătate de farmecul acesta: păsările zbor ca ziua; lupul poposeşte pe labe, în hăţişuri, şi priveşte nemişcat; vulpea stă lângă vizuină şi nu se-ndură să meargă la vânat; veveriţa pleacă creangă lângă creangă şi hoinăreşte, ca o deşucheată, pădurea-ntreagă.

2
comparatie-lume ca din povesti epitet-noapte lucie metafora-uriaşul policandru al cerului

Răspunsuri

2014-06-16T20:46:04+03:00
Metafora-uriaşul policandru al cerului îşi aprinde, una câte una, luminile, ca într-o nemăsurată sală de dans.
Epitet- Noapte lucie
Comparatie-ca o deşucheată
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T20:46:33+03:00
 o lume ca din poveşti-comparatie
câmp de cristal-epitet
uriaşul policandru al cerului-metafora
2 5 2