Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T20:39:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Apa este foarte rece(subiect)
Sropii de apa ne-au racorit(atribut)
Noi mergem la apa(compement)
Aceasta este apa cea mai buna(nume predicativ)
9 4 9
2014-06-16T20:40:56+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Apa este utilă hidratării . -S
Stropii de apă sunt reci . ATR 
 Beau apă . ( CD) 
Gheţa a devenit apă . NP
5 3 5