Buna,anu asta dau examenul,sunt in a8a, si am nevoie de un model de explicare al titlului,din acela cum trebuie sa faci in maximum 5 randuri,vreau modele cat mai complexe :D HEELP

2
eu sunt clasa a 3-a si nu am habar despre asta !
ughhhh

Răspunsuri

2014-06-16T20:34:52+03:00
Titlul a fost ales in concordanta cu continutul de idei al textului. Acesta este este alcatuit dintr-un substantiv comun (sau o alta parte de vorbire) si semnifica venirea primaverii.(sau altceva, depinde de titlu).

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T22:02:23+03:00
Titlul textului este sintetic (alcatuit dintr-un singur cuvant) /analitic (alcatuit din mai multe cuvinte) fiind alcatuit din....(definesti din ce parte de vorbire este alcatuit susbtantiv,adjectiv..)
titlul  este in stransa legatura cu mesajul textului si atrag atentia cititorului asupra simbolului in jurul caruia se focalizeaza intreaga actiune:....  o rol important in aflarea semnificatiei titlului il au figurile de stil si imaginile artistice.am in vedere aici, epitetul/personificarea... comentezi 2 figuri de stil   
1 5 1