Un excursionist parcurge un traseu in 3 zile astfel:
In prima zi parcurge 8,7 Km.A doua zi cu 2,5 Km mai putin.A treia zi cu 2 Km mai mult decat jumatatea distantei parcurse in primele doua zile.
Aflati:
a)Distanta parcursa in primele 2 zile.

2

Răspunsuri

2014-06-16T20:10:39+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-16T20:15:45+03:00
     Cati km parcurge excursionistul in a doua zi?
                   8,7km-2,5km=1,6km
     Cati km parcurge excursionistul in a treia zi?
                   14,8kmx2km=29,6km
a).Distanta parcursa in primele 2 zile este 14,8km
                         8,6km+1,6km=14,8km
                    
2 5 2