Daniela cumpara o carte.Ea plateste la casa o bacnota de 50lei si primeste rest trei bacnote de cate de cate 10 lei,o bacnota de 5lei si 5 bacnote de cate un leu.Cat a costat cartea?

2
10 lei costa cartea lui daniela
10x3=30 30+5=35 35+1+1+1+1+1=40 50-40=10 lei costa cartea lui daniela

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T19:40:07+03:00
50-3x10-5-5x1=50-40=10
Cartea a costat 10 lei.
3 5 3
2014-06-16T19:40:54+03:00
Cartea-x
50 lei            rest 3·10=30lei
                           1·5=5lei
                            5·1=5lei
   
                          ----------------------
                                    40lei

50-40=10lei platiti  
1 5 1