Răspunsuri

2014-06-16T19:28:04+03:00
Sens opus : laudaroasa 
nu trebuie de zece litere
prezumtioasa
4crt3 pai n-ai spus in cerinta ca trebuie sa contina 10 litere ???
am spus ca nu contine 10 litere la gazela
Aha
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T19:36:53+03:00
Orgolioasa
   Sper ca te-am ajutat !!!
mersi da poti sami mai spui la un cuvant acesta este impaciuitoare care sa contina tot 10 litere