Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T11:37:23+02:00
Pe 18 la romana si pe 20 la mate... Cel putin asa ne-au anuntat pe noi la scoala.
Pe 18 la romana si pe 20 la mate. Asa sc pe didactic.ro.
Pe 18 februarie la limba romana si pe 19 februarie la matematica! (S-a schimbat)
Mulțumesc mult !! Eram indecisa , o prietena îmi spunea ca pe 11 și netul pe 18 și nu mai înțelegeam nimic :)
Nu ai pentru ce! Sper ca ti-am fost de ajutor! :*
Poi si noua la scoala prima oara ne-au spus ca pe 11 si pe 13.... si nici noi nu mai stiam ce sa crede... si pana la urma s-au razgandit si au zis ca 18 si 20
2014-02-07T12:37:04+02:00
PE 18 FEBRUARIE LA ROMANA ,SI LA MATEMATICA PARCA PE 19 FEB.. DIN CATE STIU!