Indicati atributele substantivale genitivale din versurile date.

,,Miresme dulci de flori ma-mbata si ma alina gandurile blande....
Ce iertator si bun ti-i gandul, in preajma florilor plapande!
Rad in gradina: flori de nalba si albe flori de margrarit,
De parca ar fi cazut pe straturiun stol de fluturi de argint,,

,,Sfioase-s boltile spre seara, si mai sfioasa-i iasomia:
Pe fata ei neprihanita se-nchina-n veci melanconia
Seninului de zare stransa, si-n trandafirii cu foi de ceara
Traiesc mahnire si plange norocul zilelor de vara. ,,


2

Răspunsuri

2014-06-16T19:03:19+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T19:03:55+03:00
Florilor-atribut substantival genitival
zilelor-atribut substantival genitival
12 4 12