Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T18:56:48+03:00
Nr care respecta conditia 2^n>6 sunt 3,4,5,6
nr de elemente ale multimii este 7
probalilitatea este nr cazurilor favorabile(4)/nr cazurilor posibile(7) adica este 4/7
6 3 6
  • noe
  • Începător
2014-06-16T18:58:33+03:00
Din 2 la puterea 0 =1
      2 la puterea 1 =2
      2 la puterea 2 =4
      2 la puterea 3 = 8
      2 la puterea 4= 16
      2 la puterea 5=32
      2 la puterea 6=64.... din toate ⇒2la puterea 3/4/5/6 > 6⇒
probabilitatea=nr caz. favorabile pe nr. caz. posibile= 4 pe 7
Sper ca te-am ajutat :D
5 4 5