In poezia "Toamna" de Georege Cosbuc,eul liric ar trebui sa isi faca simtita prezenta prin verbe sau pronume la persoana intai,dar eu nu gasesc niciunul,ma poate ajuta cineva?

2
In primul rand, prezenta eului melancolic, se resimte in text prin marcile pronominale la persoana intai
care sunt acelea? (tocami am primit un raspuns :)
Lumina se rasfrange printre oglinzile de apa in fata poetului ce ramane mut la acest spectacol al ploii. Sunetul ploii se transforma in cantec „ploaia bate-n geamuri, stresinile canta”.
Melancolia poetului nu izvoraste din tristete, si din tinuta toamnei ce se dezlantuie in noapte. Odata cu incetarea ploii, atmosfera capata un alt ritm, o alta imagine.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T18:47:55+03:00
Este pastel si nu exista marci lexico-gramaticale
2 5 2
2014-06-16T18:49:46+03:00
 prezenta eului melancolic, se resimte in text prin marcile pronominale la persoana intai