Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T18:35:35+03:00
Releful Iugoslaviei urca in trepte de la nord spre sud: câmpii, dealuri, munti (ultimii acoperind in întregime teritoriul Republicii Muntenegru si partea sudica si esteica a Serbiei). Î n nord se afla Câmpia Vojvodinei si un sector al Câmpiei Panonice, ambele joase si traversate de Dunare. In centru se afla câmpia Moravei (traversata de râul omonim) si o regiune colinara putin înalta. In est, la granita cu România si Bulgaria, se afla muntii Serbiei, cu defileul Dunarii, valea Timokului si platoul Miroc. In sud si sud-vest se desfasoara un sector al Alpilor Dinarici cu cele mai mari altitudini din Iugoslavia: masivele Plackovica, Sar-pind (Titov, vârful cu 2 747 m, altitudinea cea mai mare din Iugoslavia). 
Nu. care este relieful.
N-am ce vorbi cu tine draga mea din moment ce m-ai jignit :)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu vA mai injurati ca nu rezolvati nimik
2014-06-16T18:58:13+03:00
Are un relief predominant muntos. De la N spre S relieful urcă treptat spre munţii Serbiei (S şi E) şi ai Muntenegrului, trecând prin regiune de dealuri. În N, Câmpia Voivodinei şi o parte a Câmpiei Panonice; câmpii joase, drenate de Dunăre; câmpia Moravei în centru; o câmpie îngustă de coastă, la M. Adriatică.În S şi SV Serbiei, sudul Alpilor Dinarici cu masivele Plackovika şi SarPind (2.700 m alt.). La graniţa cu România şi Bulgaria, Munţii Serbiei, cu defileul Dunării şi Valea Timocului; platoul Miroc. Ape: Dunărea, Drava, Sava, Morava.IN CONCLUZIE RELIEFUL IUGOSLAVIEI ESTE MUNTOS(IN CEA MAI MARE PARTE)