Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T18:32:45+03:00
1.Genul epic cuprinde totalitatea operelor literare scrise in proza sau in versuri in care autorul isi exprima in mod indirect gandurile,ideile si sentimentele prin intermediul actiunii si al personajelor.
2-are un narator
-are personaje
-exista un timp si un spatiu
-exista o actiune
-modul de expunere predominant este naratiunea

4 5 4
2014-06-16T18:42:56+03:00
1. Genul epic cuprinde toate operele literare in care autorul isi transmite in mod indirect mesajul artistic prin intermediul actiunii si al personajelor.
2. Operele epice sunt structurate dupa momentele subiectului :
-expozitiunea (este precizat spatiul, timpul, unele personaje si imprejurarile conflictului);
-intriga (momentul in care se declanseaza conflictul dintre personaje);
-desfasurarea actiunii (se prezinta intamplarile cronologic);
-punctul culminant (cel mai tensionat moment al conflictului);
-deznodamantul (rezolvarea conflictului si sfarsitul operei).
Speciile genului epic sunt: 
a) In proza: 
-anecdota
-autobiografia
-biografia
-basmul
-jurnalul intim
-memorii
-mit
-nuvela
-povestire
-schita
-roman
-reportaj
-parabola
b) In versuri:
-balada
-legenda
-epopee
-fabula
-poem 

Sper ca te-am ajutat! :)
3 4 3