Răspunsuri

2014-06-16T18:01:08+03:00
Matematica te ajuta cu lungimi lăţimi cantităţi gramaje şi forme geometrice
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T18:06:10+03:00
Marematica   este foarte importanta in viata omului.Foarte multi spun ca urasc matematica dar daca nu ar exista matematica nu am sti cat face 1+1 .si daca te faci cioban iti trebuie pic de matematica, sa numeri oile si sa cantaresti branza.