Comentariul a fost şters
A fost un stat federal! Si este Serbia de azi! Iar Iugoslavia a fost despartita in 6 republici: Bosnia,Kodovo,Muntenegru,Serbia,Croatia di Slovenia
Kosovo scz
Prima entitate:Regatul Iugoslaviei,A doua:Federatia Democratica a Iugoslaviei,iar a treia:Republica Federala Iugoslavia
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T17:59:49+03:00
Iugoslavia este un termen care descrie trei entitati politice care au existat succesiv,in Peninsula Balcanica,din Europa,in cea mai mare parte a secolului 20(XX).Succes!
3 5 3
2014-06-16T18:11:30+03:00
Iugoslavia este impartita in mai multe tarisoare:Slovenia ,Muntenegru,Croatia ,Serbia.....