Va rog ajutatima va dau puncte !

De pe o tarla s-au recoltat 908 kg de grau Un sfert din cantitate a fost trimis unei ferme , iar restul cantitatii a fost distribuit in mod egal la trei negustori .
Ce cantitate de greau a primit fiecare negustor ?

2
1 pe 4 din 908=908:4x1=227x1=227
908-227=681 kg
681:3=227(proba)

Răspunsuri

2014-06-16T16:38:25+03:00
Pai in primul rand  calculezi un sfert din suma de 908 Kg dupa ce ai aflat faci pe o ciorna  numarul care ti la dat  adica sfertul vezi daca poti sa imparti suma la 3 negustori  si gata daca nu da imparti suma de 908 Kg la 3 negustori P.S. nu am mai facut de mult de aste PUNCTE TE ROG
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T16:38:26+03:00
1/4 din 908= 1/4 *908  = 227kg pt ferma

908-227=681kg -restul

681:3=227kg a primit fiecare negustor

a da nu mai zice ca se dau puncte pentru ca altfel nu poti sa pui o intrebare si plus ca daca zici asa inseamna disperare, iar userii vor ignora astfel de mesaje, nu mi-o lua in nume de rau

-]
]=
77
p;'pp[][\]\[\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
]=]]]]]]]=]=========]