Răspunsuri

2014-06-16T16:00:50+03:00
In primul rand trebuie sa respecte subiectul,adica ce scrie in titlul articolului despre asta sa se vorbeasca.Trebuie sa se foloseasca cat mai putini termeni stintifici si tehnici pentru ca oricine citeste acel articol sa-l inteleaga.De asemenea trebuie sa se discute subiecte comune,pe interesul oricarui cititor
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-16T16:05:34+03:00
Pai trebuie sa aiba un titlu si un subtitlu adecvat , articolul sa contina termeni care pot fi intelesi si de alti cititori , sa aiba si chestii care sa atraga gandirea oamneilor , sa nu fie ceva banal , si sa nu fie nici prea lung , nici prea scurt ca cititorul sa nu abandoneze articolul...
1 5 1