As dori niste proppozitii cu ortogramele de-nteles,ca-i,luandu-l,privindu-l,c-au,si-a,n-o,l-am,de-acu,c-un.

2
SUNT DE-NTELES CUVINTELE DOAMNEI.
DE UNDE SA STIU CA-I BINE SAU CA-I RAU? LUANDU-L DE MANA L-A DUS LA MAMA LUI. PRIVIDU-L CU BLANDETE I-A POVESTIT COPILARIA LUI. ATATA SITIU CU CELELALTE NU MAI STIU ! CU PLACERE!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T15:51:37+03:00
Era de-nţeles  atitudinea lui .
 S-au supărat că-i  vor pedepsi . 
 A plecat de acolo luându-l de mână . 
 Privindu-l , ,si-a dat seama ce-i poate mintea . 
  Profesoara i-a certat c-au vorbit  urât . 
 şi-a dat seama prea târziu . 
 N-o să ne lase sa plecăm aşa..
 De-acu 'nainte nu te mai iau cu mine !
 Se stropoşea c-un glas asurzitor .
4 4 4
2014-06-16T16:04:06+03:00
Spusele ei sunt de-nteles.    nu iese pe afara, ca-i racita.    tatal a plecat, luandu-l pe fiu cu el.   mama la certat pe baiat , privindu-l in ochi.   nu au trecut, c-au gresit.  el si-a luat zborul. 
1 2 1