Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T15:39:03+03:00
      Imnul este specie a genului liric in care sunt prezentate sentimentele de admiratie si de respect fata de o persoana
-sunt prezente substantive in cazul vocativ
-tonul este solemn ,admirativ,uneori moralizator
-scopul operei este acela de proslavire,de lauda
103 4 103
2014-06-16T15:42:31+03:00
Imnul este o poezie lirică închinată unei personalităţi, unei idei măreţe,unui sentiment nobil


40 4 40