Răspunsuri

2014-06-16T15:38:29+03:00
50000*65supra100 = calculezi Rezultatul *2 +50000=raspuns final
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T15:40:28+03:00
Dupa un an dobanda acumulata va fi:
50 000*6,5/100=3250 lei;
Aceasta se adauga la suma initiala (asta insemnand ca se "capitalizeaza"), deci, la sfarsitul primului an va avea:
50 000+3250=53 250 lei
Aceasta este suma de pornire pentru calculul dobanzii in anul al doilea. Deci, la sfarsitul celui de al doilea an, dobanda acumulata va fi:
53 250*6,5/100=3461,25 lei
Adunand la suma de la inceputul anului al doilea, obtinem:
53 250+3461,25=56 711,25 lei va avea in banca dupa doi ani



1 5 1