A)Care sunt cele 3 straturi principale ale pielii? :)
B)Prin ce sunt separate camarutele inimii?

2
A) Epiderm, Derm, Hipoderm B) separata prin valve numite pe partea drepata tricuspide si pe partea stanga bicuspide.........sincer dadeam un search pe google dura mai putin de o saptamana ;))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T14:56:49+03:00
A)  cele trei straturi sunt : epiderm, derm,  hipoderm 
B) Vase de sange 
1 5 1
2014-06-16T15:26:36+03:00