Răspunsuri

2014-06-16T14:15:04+03:00
A-B=585 => A=585+B
A:B=4 rest 6
A=4B+6

4B+6=585+B
3B=579
B=193
A=4*193+6=778
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-16T14:27:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I____I____I____I+6
b.I____I ............585........

Diferenta este 585 . Aflam suma partilor egale .
 585-6=579
 579:3=193 ( b )
 193x4+6=778 ( a )

Verificare : 778-579=199

9 4 9