Identificati complementele din textul de mai jos si precizati felul lor: Mai intai, o sa mergem sa vedem manastirile din Moldova, la care visez de mic, pentru ca apoi sa trecem, asemenea unor turisti incercati, prin Cheile Bicazului, spre Ardeal.Fara a intarzia, cu mare graba, o sa pornim spre Cluj, unde George a mai fost de doua ori.Privind harta, ma gandesc la faptul ca inaintea-mi se afla materializarea unui vis. VA ROG SA MA AJUTATI! MULTUMESC ANTICIPAT

2
Va roog!!!!
(mai)intai-complement circ de timp, manastirile - c direct, ( de ) mic- c c de timp, Cheile Bicazului, Ardeal - c c de loc , (cu) graba- c indirect, Cluj - c c de loc , harta- c direct, (la ) faptul - c indirect , materializarea- c direct.
Multumesc mult Viviane :* :* :* :*
te pup :*

Răspunsuri

2014-06-16T14:20:25+03:00
mai intai=c.c.t. 
manastirile=c.d.
din Moldova=c.c.l.
unor turisti=c.i.
prin Cheile Bicazului=c.c.l.
spre Ardeal=c.c.l.
a intarzia=c.d.
cu graba=c.i.
spre Cluj=c.c.l.
 harta=c.d.
 la faptul=c.i.
materializarea =c.d.

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T14:23:13+03:00
 Mai intai, o sa mergem sa vedem manastirile din Moldova, la care visez de mic, pentru ca apoi sa trecem, asemenea unor turisti incercati, prin Cheile Bicazului, spre Ardeal.Fara a intarzia, cu mare graba, o sa pornim spre Cluj, unde George a mai fost de doua ori.Privind harta, ma gandesc la faptul ca inaintea-mi se afla materializarea unui vis. 

mai întâi = Complement circumstanţial de timp 
mănăstirile = Complement direct 
de mic = CCT
apoi = CCT
asemenea unor turişti = CCM 
prin Cheile Bicazului = CCL
spre Ardeal = CCL
cu grabă = CCM 
spre Cluj = CCL 
privind = CCM
harta = CD
la faptul = CI
materializarea = CD 

Multumesc pt restu dar privind nu este compl. ...ms oricum mi-a fost de ajutor
ba da , este ..sper că nu ai impresia că privind e predicat verbal , sau altceva ..insist să te documentezi şi să vezi că mult verbe la gerunziu sunt complemente
Da... este compl multumesc din nou.!!! :))
Rawan dar te rog sa-mi pui intrebarea complementului pe "privind"
în ce mod mă gândesc la acel fapt ? ' privind '