1. pretul unui obiect este de 300 lei. obiectul se scumpeste de doua ori: prima data cu 20%, apoi cu 10%.
calculati pretul final al obiectului.
care ar fi fost pretul final al obiectului daca in locul celor doua scumpiri s-ar fi aplicat o scumpire cu 30%?
2. diagonala unui cub are lungimea 3 radical din 6 ,suma lungimilor muchiilor cubului este egala cu ....
3. o prisma cu 6 varfuri are........fete.



2

Răspunsuri

2014-06-16T13:58:04+03:00
1)300+20% din 300=300+60=360
360+10% din 360=360+36=396
300+30% din 300=300+90=390
2)dcub=l√3=>l=3√2
Smuchii=12l=36
√2
3)
o prisma cu 6 varfuri are 5 fete.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T14:01:48+03:00
1.
Fie x pretul final al acestui obiect.

 \frac{20}{100} *300=20*3=60
Facem  \frac{10}{100} *360=36


Acum avem 300 (pretul initial)+60 (dupa prima scumpire)+36(dupa a 2-a scumpire)=396 lei
mai avem 300+ \frac{30}{100}*300= 390

2.l cub = l*√3⇒l√3=3√6⇒l= \frac{3 \sqrt{6} * \sqrt{3} }{3} = \frac{3 \sqrt{18}}{3} = 3 \sqrt{2}

3.este prisma triungiulara si are 5 fete ;)


Placerea este de partea mea :D
cerci frumos ;)
merci*
cp :*
:*