Răspunsuri

2014-06-16T13:43:11+03:00
Sfdagsfdt4wrstgfdxcgdsftagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Wow, multumesc ca m-ai luminat, nu stiu ce ma faceam fara tine.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T14:18:06+03:00
P(-3,4) apartine graficul functiei daca :f(-3)=4
                                                       f(-3)=m*(-3)+1
                                                       f(-3)=-3m+1
                                                 ⇒-3m+1=4
                                                    -3m=3
                                                     m=3/-3
                                                     m=-1
Sper ca ai inteles ...
Mersi muuult!
cu placere ..!
multumesc si eu !!
N-ai pentru ce :)