Răspunsuri

2014-06-16T11:42:19+03:00
2 x 3 x 3 x 3 : 2 : 9 = 18 x 3 : 2 : 9 = 54 : 2 : 9 = 27 : 9 = 3
24 : 6 : 2 x 9 : 3 x 9 = 2 x 9 : 3 x 9 = 6 x 9 = 54 

Sper ca te-am ajutat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T11:49:22+03:00
Daca scrii sub forma de fractie ar arata astfel:
(2x3x3x3)/(2x9)=(2x3x3x3)/(2x3x3) care se simplifica prin 2x3x3 si obtii rezultatul 3.

La fel pentru celalalt ex scrii sub forma de fractie, iar numerele le descompui in factori primi si obtii:
(24x9x9)/(6x2x3)=(6x2x2x3x3x3x3)/(6x2x3)=2x3x3x3=54 (ai simplificat prin 6x2x3)

sau efectuand calculele in ordinea in care sunt scrise (inmultirea si impartirea fiind operatii de acelasi ordin) obtii:

2 x 3 x 3x 3 : 2 :9 =6x3x3:2:9=18x3:2:9=54:2:9=27:9=3
respectiv:
24 : 6 : 2 x 9 : 3 x 9=4: 2 x 9 : 3 x 9=2x9 : 3 x 9=18 : 3 x 9=6x9=54







2 x 3 x 3x 3 : 2 :9 =6x3x3:2:9=18x3:2:9=54:2:9=27:9=3
respectiv:
24 : 6 : 2 x 9 : 3 x 9=4: 2 x 9 : 3 x 9=2x9 : 3 x 9=18 : 3 x 9=6x9=5