Răspunsuri

2014-02-06T23:35:18+02:00
2x+2600=x+5.600
2x-x=5.600-2.600
x=3000
este defapt 1500! vine asa! 5600-2600=3000. dar spune ca dublul unui nr, este marit cu 2600! deci vine 3000:2=1500
Spune ca dublul unui nr marit cu 2600 e mai mare cu 5600 decat nr initial. Adica in ecuatie vine asa: 2x+2600= x+5600 de unde rezulta ca x=3000.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T00:09:02+02:00
Se rezolva cu metoda figurativa
Numarul este                        /----------/
Marim cu 2600 dublul sau      /----------/----------/.......2600...
                                                       /...........5600........./
De  aici rezulta ca valoarea unui segment este 5600-2600=3000
Numarul este 3000
Verificare 2*3000+2600= 3000+5600

1 5 1