Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-06T23:21:13+02:00
Pe primul raft sunt 2n cărți și pe al doilea sunt n cărți, în total 3n cărți. n este \frac{9312}{3}=3104, deci sunt 6208 cărți pe primul raft și 3104 pe al doilea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T23:23:44+02:00
Fie a-primul raft si b-al doilea raft
a+b=9312
a=2b  rezulta ca 2b+b=9312
                            3b=9312 rezulta ca b= 9312/3=3104
                          a=9312-3104=    6208
1 5 1