Răspunsuri

2014-06-16T09:21:45+03:00
Daca acvariul re forma unui paralelipiped dreptunghic volumul de apa care incape in acvariu este egal cu volumul acvariului:
Vapa=Vacvariu
Vacvariu=L*l*h=6.5*4.5*3.5=102.375dm3=102.375 l
L=0.65m=6.5 dm
l=4.5 dm
h=35 cm=3.5 dm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T09:40:35+03:00
L=6,5 dm
l=4,5 dm
h= 3,5 dm

V.p.d=L×l×h
V.p.d=6,5×4,5×3,5 (dm)
        =102,375 dm3

102,375 dm3=102,375 l.












































1 5 1