Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-16T02:41:05+03:00
Notam cu x numarul celor care cunosc ambele limbi foarte bine.
Totalul de 25 de elevi este format din:
- cei care stiu doar engleza foarte bine, dar nu stiu si franceza (adica 17-x);
- cei care stiu doar franceza foarte bine, dar nu stiu si engleza(adica 18-x);
- cei care stiu si engleza foarte bine si franceza foarte bine(adica x)
Avem:
25=(17-x)+(18-x)+x;
Desfaci parantezele, efectuezi calculele si obtii x=10.


Sau: dintre cei 25 de elevi, 17 stiu f bine engleza, deci 25-17=8 elevi nu stiu engleza foarte bine. Apoi, cum 18 stiu franceza, inseamna ca 25-18=7 elevi nu stiu franceza foarte bine. Restul, stiu si engleza, si franceza foarte bine:
25-7-8=10 elevi cunosc f bine ambele limbi.
2014-06-16T07:14:44+03:00
25-17=8
25-18=7
25-7-8=10(stiu foarte bine limbele straine )
1 5 1