Buna ,as dori sa imi traduceti urmatorul text in franceza si va rog sa nu mi-l traduceti cu dictionar de pe net ca nu este corect...

Vara este anotimpul meu preferat.Vacanta se apropie si voi pleca la mare impreuna cu parintii si cativa prieteni.Imi place foarte mult sa inot si sa merg in parcul de distractii.Seara vom iesi la plimbare pe faleza si vom manca inghetata.Anul acesta,prietenul meu ,Victor,isi va serba ziua de nastere la mare.Sunt sigur ca ne vom distra de minune si mi-as dori ca vara sa nu se termine niciodata.

2
oricum...astept sa mil traduca cineva fara google translate
incerc si eu
ok
eu cred ca ai cam multe pretentii...de ce nu traduci tu?
acesta este un site pentru teme...daca tot nu ajuti cu temele nu mai comenta atata...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T22:29:42+03:00
L'été est ma saison préférée. Les vacances arrivent et je vais aller à la mer avec ses parents et quelques amis. J'aime nager et aller au parc d'attractions. Ce soir, nous rendre à pied sur la falaise et nous manger de la crème glacée. Cette année, mon ami Victor, fêtera l'anniversaire en mer. Je suis sûr que nous aurons un bon moment et je voudrais été de ne jamais finir..
am luat doar cuvintele cu accente , altfel nu intelegeai nimic...
in rets nu..
rest *
din cate stiu eu ''ses parents'' ses inseamna ale lui ,nu ai mei
e bine asa !
2014-06-15T22:30:54+03:00
L'été est ma saison est à venir et je vais preferat.Vacance mer avec ses parents et quelques prieteni.Imi aiment nager et aller à la distractii.Seara de parc, nous arrivons à marcher sur la falaise et nous mangeons ce inghetata.Anul mon ami, Victor, fêtera anniversaire à mare.Sunt sûr que nous aurons un bon moment et je voudrais été de ne jamais finir.
:))) e de pe google translate .. si nici macar nu l-a tradus corect , are cuvinte in romana ..
lenea asta trebuie pedepsita