Răspunsuri

2014-02-06T20:18:32+02:00
2a = 1 6/9 + 3/9 => 2a = 18/9 => a = 1 => b = 1 - 3/9 => b = 6/9 = 2/3 = 0,(6)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T20:18:52+02:00
A+b=16-10/90=6/90=2/30=1/15
a-b=3/9=1/3
 le aduni si da 2a=1/15+1/3
amplifici si da 2a=(1+5)/15
2a=6/15 adica 2a=2/5==> a=(2/5)2 adica a=2/10=1/5
a=1/5=0,2 deci 1/5-b=1/3 adica b=1/5-a/3=2/15=0,1(3)
1,(6) = 1 intreg si 6/9 = 9*1+6/9 = 15/9