Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T20:15:41+02:00
Pai ai putea sa povestesti putin depsre cariera lui/ei si cum a ajuns el/ea sa fie cantaret. Apoi poti vorbi despre ceea ce te-a insiprat la e/eal si lucrurile care ai vrea sa le preiei.De asemenea , poti evalua lucrurile in comun pe care la ai cu idolul tau si pe care doresti sa le ai in viitor.Sper ca ti-am fost de ajutor, macar un pic
2 5 2
2014-02-06T22:19:12+02:00
UITE CE SA SCRII
SCRIE TOTUL DESPRE EL SI CARIERA LUI SI IMAGINEAZATI CUM AR FI VIATA TA FARA ELE SAU CUM AR FI VIATA TA CU EL
IAR DEAICI DEZVOLTI IDEEA DE A REUSIII SA FII ODATA MACAR ODATA PE SCENA CU EL FACAND UN TRUC SAU DANSAND SAU MA ROG ORICE ALTCEVA
INCA NUJ CAREI PREFERATUL TAU ....................TUUUU STIIII  ASTA
,,,,,, INCEARCA SA DEZVOLTI IDEILE DESPRE EL SI PARERILE TALE DESPRE EL INSUSI CARACTERIZEAZAL PANA LA PIELE ........................HIHIHIHIHIHIH.............AM GLUMIT CU PIELEA DAR DAK VREI NU AM NIMIK IMPOTRIVA
SPER K TEAM AJUTAT