Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T18:56:55+03:00
Cititul este un lucru special . Parerea mea este ca atunci cand citesti , esti in carte iar toate aventurile ti se intampla si simti tot ceea ce simte autorul cand scrie acea carte. Intrii intr-o lume nemaivazuta de basm , a oamenilor paranormali , nazdravani si plini de viata ale caror sentimente le simti chiar tu personal. Cititul te poate ajuta si la imbogatirea vocabularului de zi cu zi. Inveti cuvinte noi si speciale pe care poate sau poate nu le-ai mai auzit niciodata ! Totul este magic atunci cand citesti !

Cam atat ! ASta e parerea mea ... mai dezvolta si tu ! In caz ca mai ai nevoie de ceva ma pricep ft bine la compuneri si te ajut cu placere !
30 4 30
2014-06-15T21:45:46+03:00
Cum as putea sa uit,
Primele litere citite?
Cum as putea sa sterg,
Sentimentele traite
In banci inguste
Dar cu colorate carti?

Cum as putea sa uit,
Primele cuvinte?
Cum as putea sa sterg,
Vocea calda a invatatoarei
Din clasa intaia
Cand buchiseam alfabetul?

Cum as putea sa uit,
Primele pagini citite?
Cum as putea sa sterg
Intrebarile si raspunsurile
Nedumeririle si intelegerile
Mele si ale colegilor mei?

Cum as putea sa uit,
Primele carti citite?
Cum as putea sa sterg
Zecile de pagini de informatie
Dezvaluirile senzationale
Si pasii catre cunoastere?

PS  NU e luata de pe net!!!
11 4 11