Un cub are volumul egal cu 27 cm³ . Care este latura acestuia? Eu vreau rezolvarea completa doarece sunt putin pierdut, la Arie unde e L² inteleg, e √din acel numar, dar cand e L³ cum fac? Stiu ca raspunsul este 3, dar vreau sa vad cum demonstrez....multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T18:32:13+03:00
Descompui 27 in factori primi 27=3*3*3
V=l³=3∛⇔l=3
Deci il descompun pe 27 si apoi il scriu 3 la a 3-a si trag concluzia ca l este 3?
da
ok multumesc
2014-06-15T18:32:52+03:00
Vcub=l³ 
27 cm
³ =l³ =>l=3
3 x 3 x 3=27(cam asa gandesti)