Despartiti textul urmator in propozitii si indicati felul lor. Alexandru,Dino si Bob Ica au crescut,aproape au terminat clasa a V-a si vor pleca in curand in vacanta care ai asteapta cu bucuriile ei.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T18:22:37+03:00
Alexandru,Dino si Bob au crescut /1 aproape au termina clasa a 5-a /2 vor pleca in vacanta....../3

8 5 8
2014-06-15T18:29:45+03:00
Alexandru Dino si Bob au crescut\1 Aproape au terminat clasa a V-a\2 Lor pleca in curand vacanta care ai asteapta cu bucuriile ei\3
5 4 5