O hala dreptunghiulara se pardoseste cu pietre in forma de patrat cu latura de 15 cm. hala este lunga de 32,5 m si lata de 8,5 m. intre pietre nu ramane loc liber, iar daca dintr-o piatra se foloseste o parte restul nu se mai foloseste.
cate pietre sunt necesare?
daca piatra este groasa de 3 cm, ce volum de piatra s-a cumparat?
cat a costat piatra daca un metru cub costa 1000 lei?

2

Răspunsuri

2014-06-15T18:12:52+03:00
1. ( 32,5m x 8,5 ) : 15 cm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T18:19:51+03:00
Apiatra=15*15=225 cm²=0.0225 m²
A hala=32.5*8.5=276.25
276.25/0.0225=12277.77 pietre deci 12278 bucati
12278*0.0225*0.03=8.287 mc
8.28*1000=8287 lei